۰

یادداشت دکتر قالیباف برای معلولان و روز جهانی معلولان

 papers

امروز، روز جهانی معلولان بود. اولین جلسه امروزم، نشستی صمیمی با مدیران عامل برخی از مهمترین تشکل‌های مردمی توانیابان بود. دغدغه‌ها و مشکلات شان را - که بر اساس گزارشها می دانستم - از زبان‌خودشان با جزئیات و ظرایف بیشتر شنیدم. توجه به جامعه توانیاب، از ابتدا مورد توجه مدیریت شهری در دوره جدید بوده است
در مناسب‌سازی معابر برای معلولان گام‌های خوبی برداشته‌ایم، هرچند تا وضعیت مطلوب فاصله  زیادی داریم. حمل و نقل رایگان برای معلولان شدید جسمی و حرکتی در سطح تهران، با مقاصد درمانی، آموزشی و شغلی، خدمتی است که اکنون به دنبال گسترش و ارتقای کیفی آن هستیم. علاوه بر این مناسب سازی مسیر تردد توانیابان، از درب منزل تا اولین شریان اصلی، طرحی است که در دستور کار شهرداران نواحی قرار خواهم داد.
من مطمئن هستم که بهترین شیوه رفع مشکلات، سپردن کار مردم به مردم است. لازم است اقشار مختلف همچون هنرمندان و ورزشکاران به میدان بیایند تا با همکاری هم "جهاد مهربانی" را رقم بزنیم.
امیدوارم روزی را در تهران و در همه کشور شاهد باشیم که توانیابان ما دغدغه ای برای حضور در جامعه و دریافت خدمات درمانی، آموزشی و تفریحی نداشته باشند. انشاالله.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی