۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  •  خاطرات

    برخی فقط خود را توانمند و اصلح می‌دانند

    محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان منتشر کرد و نوشت: «بار‌ها بر رجوع به جوانان و اعتماد به آنان برای حل مسائل و معضلات موجود تاکید کرده‌ام و همچنان معتقدم که سرنوشت این کشور و این انقلاب به تلاش و خلاقیت و همیت جوانان گره خورده است؛ جوانانی که در برهه‌های مختلف، از شروع نهضت امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب و پس از آن در دوران دفاع مقدس، جانانه و تمام‌قد ایستادند و شانه زیر بار مردم و مملکت دادند.

    متاسفانه هرچه پیشتر آمدیم، عده‌ای (از همین جوانان توانمند و پای‌ِکار دیروز) هر روز محکمتر از روز پیش به میز‌ها و سِمَتهایشان چسبیدند و گمان کردند که فقط خودشان «امین» ٬ «توانمند» و «اصلح» هستند و چنین شد که هم مدیر چندشغله تولید کردیم و هم خانواده دارای چند جوان بیکار.

    هیچکس منکر ارزشمندی «تجربه» نیست و لزوم بکارگیری آن از بدیهیات است، اما نیروی جوانی، روزآمدی و تخصص همگام با تحولات جدید، اراده معطوف به تغییرات مثبت و جسارت تغییر در جوانان غلبه دارد و این مطلب نیز قابل انکار نیست.

    بگذارید حرفی که بار‌ها گفته‌ام را دوباره تکرار کنم: به جوان‌ها میدان بدهیم و از آن‌ها حمایت کنیم و پای این حمایت بایستیم و هزینه‌های احتمالی و اندکش را در قبال دستاورد‌های بزرگ آن تقبل کنیم.

    میلاد حضرت علی‌اکبر (که سلام خدا بر او باد) و #روز_جوان را به همه جوانان، جوان‌دلان و کسانی که به فکر استفاده از ظرفیت جوانان این مرز و بوم هستند، شادباش میگویم و برای همه ایشان عزت و سلامت و برکت از درگاه خداوند توانا خواهانم.»