۰

یادداشت دکتر قالیباف برای بازگشت پیکر مطهر سردار شهید حسن آزادی

 خاطرات

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون
بازگشت پیکر مطهر سردار بزرگ سپاه اسلام شهید حسن آزادی پس از سی و سه سال به وطن بهانه‌ای است تا دل‌ها‌مان را دوباره با یاد همه شهدا و به ویژه هم‌رزمان در لشکر ۲۱ امام رضا(ع) جلا دهیم؛ همه کسانی که این شهید عزیز را می شناسند گواهی خواهند داد که او فرمانده‌ای مومن و اسوه تمسک به امام عشق حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود.

هم شهدای عزیز بهشت‌الرضا(ع) و هم بازماندگان از قافله عشق، دلتنگ و چشم انتظارش بودند تا زمین آسمانی جزیره مجنون آغوش خود را باز کند و سردار معتکفش را  باز گرداند؛ و حالا که او بازگشته، تذکره‌ای شده برای همه ما که مردان حسینی سرشان برود قول‌شان با انقلاب نمی‌رود؛ آری؛ حسن جان آمده تا در جوار یاران و همرزمان دیرینش شهیدان شوشتری، کاوه، برونسی، چراغچی و... آرام گیرد.
اینک در ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، رجعت پیکر پاک شهیدان «حسن آزادی»، «مرتضی طباطبایی»، «علی‌اکبر کرمانی»، «ابوالفضل روشنک» و«نجیب الله معصومی» را گرامی می‌دارم و به روح بلند و آسمانی آنها درود می‌فرستم و ضمن تبریک و تسلیت به خانواده گرانقدرشان از همگان دعوت می‌کنم تا در مراسم تجلیل از این چهره های درخشان دفاع مقدس، مشارک نمایند.
محمدباقرقالیباف

برچسب ها شهید حسن آزادی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی