۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • یادی از امیرمحمد اژدری

    انقلاب اسلامی ایران در ذات خود انقلاب مستضعفان و انقلابی برای مستضعفان است. امام (ره) این را بارها و به زبانهای مختلف برای همه تبیین کرد. محرومیت زدایی و تلاش برای بهتر کردن وضعیت محرومان، شعار و هدفی بود که در نسل سوم و چهارم انقلاب، عده‌ای از جوانان آن را با الگوبرداری از #امام_موسی_صدر و #حاج_عبدالله_والی، سردست گرفتند و نتیجه‌اش را همه مردم در اردوهای جهادی اقصی نقاط کشور دیده‌اند. 
    این جوانان دغدغه انسانی، اسلامی و انقلابیِ درست خود را جدی گرفتند و پای کار مظلومان و مستضعفان کشور ایستادند؛ جدی، پیگیر، خلاق، و خوش اخلاق.

    و از میان این جوانان برومند، یکی شد #سیدمحمد_ساجدی که ۱۴ آبان در بازگشت از اربعین همراه خانواده در سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد؛ و یکی شد #امیرمحمد_اژدری که در مسیر سرکشی به پروژه‌های قبلی و برنامه‌ریزی برای کارهای جدید، زندگی‌اش را پای کار جهادی، پای #محرومیت_زدایی گذاشت. 
    امیر را از نزدیک می‌شناختم. امیر فرزند بزرگ خانواده بود. پسری شاداب، پر جنب و جوش، بشاش، انقلابی، عاشق اهل بیت و علاقمند به فعالیت‌های جهادی. از روستاهای کرمانشاه و اهواز و آبادان و خرمشهر تا بندر دیر و سیستان و بلوچستان پای کار فقرزدایی و فعالیتهای عمرانی و کارآفرینی بود. 
    همه ما داغدار این فقدان هستیم و مطمئنیم که دوستان امیر در #قرارگاه_جهادی_امام_رضا_(ع) یاد او را زنده نگاه خواهند داشت و راهش را ادامه خواهند داد. 
    خداوند عالم اجر فعالیتها و نیت خیر این جوان نیک‌نهاد و همه جوانان برومند حرکت جهادی محرومیت‌زدایی را به احسن وجه جبران کند و بر سفره نعمت و رحمت خویش متنعم سازد. برای خانواده (به ویژه مادر بزرگوار ایشان) و دوستان داغدار از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم. 
    ای‌کاش حرکت زیبا، انسانی، اسلامی و انقلابی این جوانان مورد حمایت همه‌جانبه نهادهای مسئول در کشور قرار بگیرد و صاحبان این انقلاب، طعم رفع محرومیت را در همه جای کشور بچشند

    عزت و برکت، سر سفره همه رونق داشته باشد.