۰

برخی فقط خود را توانمند و اصلح می‌دانند

 خاطرات

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان منتشر کرد و نوشت: «بار‌ها بر رجوع به جوانان و اعتماد به آنان برای حل مسائل و معضلات موجود تاکید کرده‌ام و همچنان معتقدم که سرنوشت این کشور و این انقلاب به تلاش و خلاقیت و همیت جوانان گره خورده است؛ جوانانی که در برهه‌های مختلف، از شروع نهضت امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب و پس از آن در دوران دفاع مقدس، جانانه و تمام‌قد ایستادند و شانه زیر بار مردم و مملکت دادند.

متاسفانه هرچه پیشتر آمدیم، عده‌ای (از همین جوانان توانمند و پای‌ِکار دیروز) هر روز محکمتر از روز پیش به میز‌ها و سِمَتهایشان چسبیدند و گمان کردند که فقط خودشان «امین» ٬ «توانمند» و «اصلح» هستند و چنین شد که هم مدیر چندشغله تولید کردیم و هم خانواده دارای چند جوان بیکار.

هیچکس منکر ارزشمندی «تجربه» نیست و لزوم بکارگیری آن از بدیهیات است، اما نیروی جوانی، روزآمدی و تخصص همگام با تحولات جدید، اراده معطوف به تغییرات مثبت و جسارت تغییر در جوانان غلبه دارد و این مطلب نیز قابل انکار نیست.

بگذارید حرفی که بار‌ها گفته‌ام را دوباره تکرار کنم: به جوان‌ها میدان بدهیم و از آن‌ها حمایت کنیم و پای این حمایت بایستیم و هزینه‌های احتمالی و اندکش را در قبال دستاورد‌های بزرگ آن تقبل کنیم.

میلاد حضرت علی‌اکبر (که سلام خدا بر او باد) و #روز_جوان را به همه جوانان، جوان‌دلان و کسانی که به فکر استفاده از ظرفیت جوانان این مرز و بوم هستند، شادباش میگویم و برای همه ایشان عزت و سلامت و برکت از درگاه خداوند توانا خواهانم.»
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی